piątek, 27 marca 2015

Zając z jajkami

Nie zdarza mi się pokazywać prac, dopóki nie znajdą się u swoich właścicieli. Tym razem zrobię wyjątek. Drugi wyjątek - a dlaczego mam swoich prac nie zgłosić na wyzwania?
Nie potrafię zrobić kartki w 5 minut, tylko minimum w 5 godzin i tak wyszło, że dwa tygodnie dziergałam kartki świąteczne. Może ktoś potrafi krócej - ja stawiam na jakość.
Wybrałam jedną z kartek wielkanocnych, które w tym roku wykonałam.



I zgłaszam na wyzwania:
CraftBar - wiosna z jajem
CraftPassion - kartka wielkanocna

Na Strychu - Wielkanoc

3 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu dla CraftBaru. Praca bardzo malownicza z fajnym kicajcem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tutaj świątecznie :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowo i zapraszam ponownie :)