poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Spinner card na urodziny

Spinner card z obracającym się motylkiem. Że dzieci lubią liczyć świeczki na torcie itd. więc na kartce tym bardziej doszukują się, czy ciocia czasem się nie pomyliła, ile mają lat, więc postanowiłam postawić na skrzydlatych. Małe motylki i ptaszki wykonane stemplami i jeszcze coś musiało się ruszać :)
Karteczka na filmiku wygląda tak:
W dokumentacji fotograficznej wygląda tak:



Czwórka dzieci często bywa u mnie i korzysta z różnych moich przydasi, to pokażę, co Martyna po cioci potrafi :)
Quillingowy wiewiór w wykonaniu mojej bratanicy :)

6 komentarzy:

  1. Zawsze podziwiam Twoje karteczki z obrotowym elementem, są niezwykle atrakcyjne! Dodatkowo zastosowałaś bardzo radosne kolory.
    Wiewiór niezwykły! Zdolna Martyko jesteś baardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe rozwiązania, wiewiór super

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka w moich ulubionych kolorach, wiewiór jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka! A wiewiórek jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka :-) - jeszcze takiej nie robiłam. Misiu też pięknie się prezentuje. Zapraszam do mnie po małe wyróżnienie :-) : http://danfi1.wordpress.com/2014/05/03/wyroznienie-i-fioletowa-karteczka/

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała kartka i pomysłowa a wiewiór super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowo i zapraszam ponownie :)